Milí naši zákazníci. Objednávky doručené do 12.12. vybavíme do Vianoc.  Objednávky prijaté po tomto termíne môžeme, ale nemusíme stihnúť vybaviť.  Prajeme Vám krásny predvianočný čas.

Reklamácie

Kladieme veľký dôraz na to, aby výrobky, ktoré opustia našu prevádzku, boli v top stave. Ak sa však náhodou niečo vyskytne, riaďte sa, prosím, naším reklamačným poriadkom. V prípade potreby Vám radi poradíme, ako ďalej postupovať. 

Reklamačný poriadok

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra na mieste skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) je nutné s kuriérom spísať zápis o škode, prípradne zásielku neprebrať.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

Reklamačný formulár nájdete tu: Reklamačný formulár


Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením

- znečistením tovaru alebo jeho častí

- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa

- vonkajšími vplyvmi, napr. vplyvom počasia

- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)

- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

- záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba  predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

× ÚVOD LÁTKY KOLEKCIE PRODUKTY VYTLAČ SVOJ VZOR NEEDLES BLOG KONTAKT


Produkt bol vložený do košíka

Pokračovať v nákupe Prejsť do pokladne

Cookies

Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete bližšie informovať tu. Viac info?

Súhlasím

Prispôsobiť